Anna Lesko, primul ajutor



video cu instructiuni - Crucea Rosie: primele masuri in acordarea primului ajutor

În 2009, acordarea primului ajutor a ajuns pe primele pagini în tabloide

"Anna Lesko il tinea pe politist nemiscat pana cand a venit echipajul SMURD. Apoi a urcat in ambulanta cu politistul si presupun ca a mers la spital cu el", declara un marton ocular

Anna Lesko a dat dovada aseara de altruism si stapanire de sine, oferind primul ajutor unui politist aflat pe motocicleta, care a suferit un accident in zona Piata Victoriei din Bucuresti. Totul s-a petrecut dupa ora 22:00, cand un politist a suferit un accident grav, chiar aproape de sediul Orange din Piata Victoriei.

"Eu am ajuns la fata locului la un minut dupa ce s-a intamplat acest accident si am vazut-o pe Anna Lesko ca il tinea pe politist nemiscat pana cand a venit echipajul SMURD. Din cate am inteles se lovise la gat, iar Anna il tinea sa nu se miste. Anna a urcat chiar in ambulanta cu politistul si presupun ca a mers la spital cu el", declara pentru Agentia de Presa Mondena, Andrei Rusu, martor ocular.

"Din cate am inteles, politistul urmarea cu motocicleta o masina, iar soferul masinii a facut o manevra brusca si politistul incercand sa mentina urmarirea a intrat in spatele unei cisterne cu apa, aflata pe avarii pe banda a treia, chiar in apropierea squar-ului. Am ramas surprins ca Anna a stiut sa faca fata situatiei si ar trebui ca lumea sa stie ca in spatele numelui Ana Lesko se afla un OM. Merita felicitari din partea noastra, chiar daca ea nu o sa recunoasca sau nu o sa faca parada cu acest fapt", continua Andrei Rusu.

Articol din Agentia de Presa Mondena: Exclusiv! Anna Lesko a acordat primul ajutor unui politist ranit intr-un accident.




Comentarii

  1. Pentru acest nou clip, probabil cel mai îndrăzneţ din cariera sa, basarabeanca s-a hotărât să se lase filmată fără secrete, cum se răsfaţă în intimitatea sa, în imensul pat din „dormitorul propriu”, aşa cum sugerează povestea.

    Filmările au fost realizate, în realitate, într-una dintre încăperile Clubului Bamboo din Bucureşti, iar dormitorul improvizat a fost decorat cu petalele smulse de la nu mai puţin de 5.000 de trandafiri roşii. Noul videoclip însoţeşte piesa inclusă pe cel de-al cincilea album de studio al artistei, „Jocul se ducţiei”, care s-a lansat deja pe piaţă în urmă cu aproximativ două luni.

    Piesa este produsă de Connect-R & Chris Mayer, în colaborare cu casa de producţie Rappin On Production, iar videoclipul este regizat de Iulian Moga.

    Filmările, care au durat aproximativ 22 de ore, au stânjenit-o puţin pe artistă, după cum ea însăşi declară, pentru EVZ, cu atât mai mult cu cât, pentru anumite cadre, a fost necesar să stea nemişcată timp de două ore.

    „A fost ideea regizorului, mi-a trebuit ceva timp să mă obişnuiesc cu ea. Mi-a fost destul de greu să mă arăt goală în platou, cu echipa de filmare în jurul meu”, a declarat Anna Lesko.

    O poveste mai detaliată de spre realizarea acestui nou videoclip vine de la cel care a gândit întreaga poveste, Iulian Moga. „Ideea mi-a venit după ce am asistat la o şedinţă foto pentru care fusese pregătit un decor asemănător cu cel pe care l-am recompus eu pentru clip.

    Este vorba de o şedinţă foto pe care Anna a realizat-o cu ceva vreme în urmă. Eu i-am propus să facem un videoclip la fel. A fost de acord pentru că nu-i ceream ceva nou, deja făcuse şedinţa foto, nu trebuia decât s-o repete, doar că în manieră de videoclip”, explică Moga.

    „Am filmat, săptămâna trecută, de la 11 dimineaţa până a doua zi, la 6 dimineaţa, în Bamboo. Anna a stat nemişcată vreo două ore şi s-a simţit puţin stânjenită, era normal, era multă lume în jurul ei”, a declarat, pentru EVZ, Iulian Moga.

    „Piesa are un subiect îndrăzneţ şi trebuia interpretat de cineva cu atitudine sexy. Băieţii de la Rappin On Production s-au gândit că Anna Lesko ar fi cea mai potrivită pentru un asemenea demers. Ea are ceva special în timbrul vocal, iar piesa i-a venit ca o mănuşă”, este de părere Connect-R.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Vedete TV

Video TV Romania