Nu a uitat de unde a plecat! Andi Moisescu: Am castigat bani vanzand ziare in Piata Romana





Este unul dintre cele mai longevive staruri de pe micul ecran, dar Andi Moisescu este constient ca doar...

Citeste toata stirea
via Vdtonline.ro: Nu a uitat de unde a plecat! Andi Moisescu: Am castigat bani vanzand ziare in Piata Romana

M-am întors la Piața Romană, m-am pus cu ziarele și am început să strig: „Cutremur în România”.

Ce făcea Andi Moisescu pe vremea lui Ceaușescu ... - Impact.ro


Andi Moisescu este unul dintre juraţii emisiunii Românii au Talent, de la Pro TV. Este căsătorit cu Olivia Steer, fostă jurnalistă Pro TV, în prezent o activistă caustică, devenită extrem de controversată, după disputele cu medicii privind eficacitatea vaccinurilor sau existenţa coronavirusului. Au împreună doi copii, Luca şi David. / via https://www.stiridirecte.ro/andi-moisescu-cv-biografie-afaceri-familie-inaltime-greutate-52165





Comentarii

Vedete TV

Video TV Romania