Bianca lui Bote a murdarit canapeaua




La începutul filmărilor, Bianca Drăguşanu radia de fericire. Toată un zâmbet, asistenta lui Dan Capatos s-a aşezat confortabil pe canapeaua albă de piele din platou şi a început să răspundă amabil la întrebările puse de Daniel Buzdugan. Numai că, la un moment dat, plictisit probabil să-şi tot aştepte stăpâna în spatele aparatelor de filmat, căţelul Jolie s-a îndreptat glonţ către ea şi a încercat să se caţere pe canapea unde stătea aceasta. Când a văzut că nimeni nu îl bagă în seamă şi se agită în zadar, căţelul a început să zgârie cu lăbuţele sale marginile canapelei, lăsând urme adânci în pielea acesteia. Într-un târziu, filmarea a luat sfârşit, iar Bianca a dat să se ridice. Stupoare însă. În urma sa, blonda lui Bote a lăsat o pată maronie pe aceeaşi canapea, o pată care provenea de la soluţia autobronzantă pe care o folosise ca să dea bine pe TV. "Am fost la un salon de bronzare organică, iar în platou culoarea a curs efectiv de pe mine. Incidentul neplăcut l-am rezolvat după ce am frecat temeinic pata de pe canapea cu şerveţele mele demachiante. De atunci nu mai port haine deschise la culoare, pentru că acest bronz se ia şi pe ele. Ce să fac, am şi eu un viciu. Nu beau, nu fumez, merg la solar", ne-a declarat Bianca.


Go to Source

Comentarii

Vedete TV

Video TV Romania